Wednesday, February 17, 2010

Dva monologa, ne cine dijalog




-I sacuvaj mi molim te, teglu.


-Zasto da je cuvam ?!


-Trebace.


-Dobro, kupicemo kad zatreba.


-Zasto da kupujemo kad vec ima?


-Necu da cuvam tegle.


-Sta ti smeta , da je prosto operes , ostavis sa strane I zaboravis na nju?


-Zato sto , svaki put kad otvorim fioku, ugledacu gomilu tegli I podsetice me na apsurd cuvanja necega sto ne zelim.


-Ja cu ih odneti.


-Ne. Dajes mi nesto sto ne zelim, pod uslovima u koje ti verujes I koji su tebi logicni. Niti zelim teglu, niti zelim da je cuvam.


-Ma baci sve u pizdu materinu, kad si takav kreten!

….

Perem sudove.


Operem par tegli I jednim potezom :


Sve u djubre!


...


"U sva­kom se fa­na­ti­zmu može pro­naći po neka ra­zumna ali iz­o­pačena ide­ja, i u sva­kom ra­zum­nom podu­hva­tu Fa­na­ti­zam koji čeka svoj tre­nu­tak".






No comments: